top of page
7.png

Szkoła Montessori Drugie Piętro

Integracyjna Szkoła Montessori Drugie Piętro to niepubliczna szkoła podstawowa o uprawnieniach szkoły publicznej. Nauka tutaj przebiega w grupach mieszanych wiekowo na poziomie klas 1-3. Uczniowie klas starszych mają możliwość uczestnictwa w zajęciach innych roczników, a lekcje prowadzone są warsztatowo. 
 

skoda [Odzyskane]n-03.png

Możliwości dla rodzin

O Drugim Piętrze

Jesteśmy placówką integracyjną, w której do 30 procent Uczniów mogą stanowić dzieci z dysfunkcjami. Sposób pracy edukacyjnej w naszej Szkole sprzyja rozwojowi wszystkich dzieci, a sama idea Marii Montessori oparta na doskonaleniu siebie, współpracy, nabywaniu umiejętności, rozumieniu Dziecka, indywidualnemu tokowi pracy, aktywnej nauce dziecka  - daje przestrzeń do działania wszystkim tym, którzy zgadzają się z założeniami takiej pracy i są gotowi na taki wysiłek.  
 

Kluczem do edukacji w Szkole Montessori jest współpraca zamiast rywalizacji, odpowiedzialność zamiast bierności, praca ku ciszy zamiast "wyżywania się", budowanie lepszego siebie
zamiast porównywania.

 

Edukacja Montessori

Każdy człowiek, zatem i dziecko, jest inny, każdy ma inne zainteresowania i talenty. Zainteresowania pojawiają się u każdego w innym czasie i trwają dowolnie długo. Jeśli miejsce sprzyjające dziecku jest ciche, spokojne, pozbawione pośpieszania i rywalizacji to pozwala na rozwój. Celem edukacji nie jest wciskanie dziecka
w upatrzone ideały, wzorce, szufladki - ale wykorzystanie całego jego potencjału, aby tworzyło swojego wewnętrznego Człowieka, wyposażonego w cechy takie jak: pracowitość, wytrwałość, cierpliwość, dążność do celu.

5 Zasad Montessori

Porządek Transfer Samokontrola Wybór Własne działanie

Rolą dorosłych (nauczycieli) jest stworzenie
odpowiedniego otoczenia

szkoła_6_edited.jpg

Wierzymy w dobrą komunikację

Szkoła Montessori Drugie Piętro

Nieubliczna Integracyjna

ul. Kopernika 12

05-825 Grodzisk Mazowiecki

+48 534 947 122

dp.grodzisk@getif.pl

NIP 5861947548

Nr konta : 

65 1050 1025 1000 0091 0558 2531

7.png
bottom of page